A guide to independence? — Balancing guidance and openness in teaching.
Two pencils’ shadows forming an upward ladder—a guide to independence?
Trigger video for the DIES LEGENDI 2020—Future workshop ‘Indepencence in Learning and Teaching’
-
Eröffnungsrede Prof. Dr. Kim SiebenhünerImage: Maik Schuck
-
Grußwort Prof. Dr. Georg PohnertImage: Maik Schuck
-
Lehrpreisträger Dr. Stefan FedtkeImage: Maik Schuck
-
Lehrpreisträger Jun.-Prof. Dr. David LöwensteinImage: Maik Schuck
-
Feierliche Lehrpreisübergabe (v.l.n.r. Michael Rabich (Sparkassenstiftung Jena-Saale-Holzland), Dr. Stefan Fedtke, Jun.-Prof. Dr. David Löwenstein, Prof. Dr. Kim Siebenhüner)Image: Maik Schuck
-
Vorstellung der prämierten Lehrveranstaltung von Dr. Stefan FedtkeImage: Maik Schuck
-
Vorstellung der prämierten Lehrveranstaltung von Jun.-Prof. Dr. David LöwensteinImage: Maik Schuck
-
Workshop Feedbackkultur (v.l.n.r. Prof. Dr. Holger Cartarius, Dr. Elizabeth Watts, Nora Möhrstädt)Image: Maik Schuck
-
Workshop Selbstständigkeit -- Lehrendensicht (v.l.n.r. Prof. Dr. Miriam Rose, Prof. Dr. Mirka Dickel, Karoline Henkel)Image: Jens Meyer (University of Jena)
-
Workshop Selbstständigkeit -- Studierendensicht (v.l.n.r. Leonie Kuhn, Laura Sterba)Image: Jens Meyer (University of Jena)
-
Podiumsdiskussion (v.l.n.r Laura Sterba, Prof. Dr. Miriam Rose, Prof. Dr. Kim Siebenhüner, Dr. Elizabeth Watts)Image: Jens Meyer (University of Jena)
-
Podiumsdiskussion, Prof. Dr. Kim SiebenhünerImage: Maik Schuck